Jag hatar Vattenfall!

Idag fick jag en elräkning på 5000kr, FEMTUSENKRONOR!? Tror dom att man är gjord av pengar eller ?!
Fy faaan vilka jävla idioter. Jag harar dom över allt annat!
Jag har ringt dom å sagt att jag vill ha den där jävla ränkngen varje månad, men näej, näej ändå kommer den varje kvartal.

Inte nog med de, jag har gått å fått feber? va fan är de för jävla stil.
Jävla godis. Jag är verkligen beroende, bokstavligen.
Så här blir de ju för missbrukare när som slutar med droger, alkohol eller va de nu kan vara. Eller bara vanliga cigg, allt handlar om samma sak, ett beroende. MAn vill inte ha, men man vill ha.
Den som inte gått igeonom nått sånt, vet itne vad man snackar om.
Tycka att jag överdriver saker och ting, tyck de.
Jag är i den här situationen, och folk som vart de vet precis vad jag snackar om.

För tillället håller jag på att smälta bort, de bara rinner i armveck, knäveck , halsen å pannan. JAg har feber, som sagt.
Håller på att svettas ut allt socker tror jag.
Jobbigt värre de här.
Men om tre vckor kommer de vara bra skönt, att jag har klarat den svåraste perioden, och bara de lättaste kvar. :)

Nu måste jag gå på toan, sen krypa ner i sängen, imorgon har jag en lång dag som väntar mej :)

God natt.
Over and out.

En dag för sent kommer detta inlägg, såg att de inte blev publicerat. Bra tänkte jag, så slapp jag skriva ett nytt inlägg, orkade egentligen inte de.

Hur som helst så var jag tvungen att åka in å jobba idag, blä vad jobbigt de var. Satt där i kassan helt veck, försökte se glad ut, jag lyckade nog ganska bra för att ha 39 graders feber. :P 
Jag är rätt duktig.
Ska parvla mej in till jobbet imorgon med, för att plocka lite order. 
Om inte Emma kommit hit mitt i natten, eller kl tolv och korkat upp så hade jag sovit för länge sen.
Men nu sitter jag här å pratar med en pojke,  undra om de inte är världens sötaste? Eller Niklas då?
Ni kan väl dela första platsen ? Okej? Bra!!

Ska ta stänga ne här snart, mår helt klart bajsdåligt. Ska ta mej lite mer tabletter å krypa ner å mysa.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0