Lill lördag.

Jag är as trött på mej själv nu!!   Ingen själv disiplin fö fem öre! Så fort Emma drog, så blev de lite chips, godis och idag med GODIS, Varför?! JAg vill ju inte ha. Hade inget hemma så jag åkte å köpte verkligen, idiot!!! :S  Jävla tönt!!
Faaan!!
KOM HEM EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
:S 
:S
:S
:S


Blää!!

Idag är de onsdag - Lill lördag. EN dag närmare fredag. Varför jag längtar dit vet jag inte, jag jobbar ju på lördag med. Jävla helvete. Hatar att jag lovar saker jag absout inte vill.
Men idag tränade jag engelska på jobbet, gick rätt bra. Jag å Keo gjorde så vi förstod varandra, lite iaf!!
hahahahah
Jaa, jag säger å de.
Hur kan man vara så dålig på allt?  Jag undrar jag. Och undra varför allt dåligt hamnade på mej i familjen? ehm. Jaa..
Jag MÅSTE skärpa mej.
Btw. JAg har inte ens var ute å gått på tre dagar!
JAg som lovade Emma.
:S
Värdelöst!


Idag fick jag reda på, av en mycket klok pojke vid namn Johan, varför jag är så sjuk jämt OCH har hål i tänderna.
Jag ska berätta för er jag. :D

"du äter saker som ej tillfredsställer ditt immunförsvar. och blir sjuk.

du äter saker som äter på dina tänder."

Låter ju jävligt sjävlklart när man hör de. Jajja. 
Med han å Emma efter mej ifortsättningen så lär de inte vara lätt att fuska.
Kanske jag också blir snygg en dag!!

Hur som helst så är den här Johan, en himla söt prick. ;) 
Och kul.
LÅNG :O  Inte 190 MEN 183 hhahahah.
Blåa underbara ögon!
Drömkillen?! Utseendemäsigt iaf!!  ;)


Nu måste jag kanske sova. Har ju trots allt ett jobb att sköta.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0