Måndag.

Idag är det måndag och som alla andra måndagar så är de en värdelös dag.
Jag var heeelt slut vid tolv idag, men bra som jag är så tryckte jag i mej två panodil och fortsatte. :p
Var hemma tio i sju, diskade gick in på toan såg kaoset med alla tvätt gick ut igen kastade mej på soffan och somnade. Vaknade kl tio, och hade missat de där jag inte kan stava på trean kl. 21. Jahaa, tänkte jag. Och parvlade mej upp å bytte från soffan till sängen.
Imorgon är de tisdag vilket innebär en dag närmare fredag OCH att min älskade lilla ängel Linus fyller 4 år.
Han blir stor pojke nu. Me love!!

Imorgon åker Emmapemma utomlands.
Vilket ångest de lilla hjärtat hade.
Jag tror hon behöver de här, tänka på lite annat mysa med mammsen hennes.
Jag kommer sakna dej hjärtat.
Hur troru att jag kommer klara de här inget socket ätandet? Bajs såklart!
Skynda dej hem!!

Btw. Så gjorde jag nog bland de dumaste jag kunde göra igår.
Jag vet inte om de var chipsen eller messet till dej.
Hur som helst så ångrar jag båda nå SJUUUUUKT mycket!


Nu måste jag sova
Over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0