Varför ska de vara så svårt att komma på en rubrik?

I Lördags fyllde Stjärnan 20 hela år. :) Grattis grattis!
Det var en helt sjukt kul kväll,  slutade nog rätt tidigt? eller? Ingen aning när jag var hemma, men jag fick åka bil, MCYKET skönare än den där jävla bussen måste jag säga. Och jag å två söta pojkar gjorde saken bara mycket bättre!! ;)
Söndagar efter sådana lördagar är fyllde med så mycket ångest, Orka vara bakis? Näej! Så jag tog mej i kragen hoppade in i duschen åkte in för att hämta upp min söta lilla Emma och drog oss vidare till gränby för att uträtta några ärenden åt damen. :P  haha.
Och inte nog med att man hade lite små ångest där på kvällen för att man var bakis och inte gjort nått under hela dagen, eller gjort nått vettigt , så var de ju måndag dagen efter å då kan man  ju lite gärna gräva sin egen grav. Så mycket gillar jag att jobba. Jag är inte gjort för sånt där. . Ääh.  As tråkigt.

Men hur mycket man än inte vill så blev söndag måndag och mitt nya liv kunde börja.
Eller, ett försök till mitt nya liv.
Hittils har de gott bra, nästan utan problem. Ingen cola, inga chips INGET GODIS. Visst jag har vart sugen, men jag har lyckats ta mej ur de, tagit lite vindruvor istället eller så.
Men det är ingen dans på rosor för de, mitt huvud håller på att sprängas, jag skulle kunna sova stående.
Jag har helt enkelt var hög på socker, dynget runt.
Men utan lilla söta Emma så hade de nog inte ens gått dom här två dagarna, så jag har henne att tacka.
Och varenda lite minut är ett framseg för mej iaf. Och är glad för varje godis, chips cola jag står över.
De är tur att den människan kan bli arg på mej, annars kommer de här aldrig funka. :P haha.
Båda är envisa som jag vet inte vad, men hon kommer nog vinna nu. HOPPAS att hon gör de, de är en fördel för mej :p haha.
Nu måste jag nog sova så jag orkar upp å gå imorgon bitti :)  
Jag kommer klara de här. Vet ni de? Jag vet iaf!



image103



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0