Det är över nu!

Back in the game eller vad man ska säga. Mitt liv är över och ett år frammåt.
Idag gick de rätt bra men snart börjar 12 timmars passen 5 dagar i veckan.
Jag kommer kanske inte överleve de här.
De känns inte så.
För varje dag som går så kommer jag  iaf närmare sommaren 09.. Å vet du?! Jag längtar.
Jag hatar höst, slask, vinter, kallt, snö, mörkt, halt. 

Inte länge kvar till New york nu, om de blir av. OM så kommer vi sjukt kul.
Och sen bär de av till Florida - Orlando (?) . Jag missar iaf tre veckor av svenska hösten/vintern. ;) 

Btw - den 18 spetember så börjar mitt nya liv på rikigt. Tror du att jag klarar de Kotta? :)


Nu är klockan verkiiigen jätte mycket igen. Jag hatar att jobba!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0