.

Nu är det såhär att jag är en av VÄRLDENS bittraste människor.
Jag jaa, guuud vad jag mår dåligt av de, men jag tror inte jag vet vad jag ska göra.
De kanske är ett sätt att försöka dölja mitt sjukt dåliga självförtroende.?
Ett sätt att försöka må en aningen bättre, för bra mår jag ju inte.
Ett sätt att försöka , bara försöka att få dagarna att gå. . För jag kommer ju närmare sista dagen för varje dag.
Bra eller dåligt? De vet jag inte.

Vet jag hur de är att må bra?

Har jag mått bra?

Joo, någon gång. När man är med folk som får en att känna en bra, då kan man inte annat än att må bra.

Som tex, när jag är med Malin, Malin Nilsson, en av världens bästa männiksor.

Men vet ni, jag kan inte vara med henne för tillfället, då kan man inte göra annat än att må dåligt.

Ojojoj, vilken röra de har blivit. Det är 20 veckor och 3 dagar kvar, inget annat.


Kommentarer
Postat av: m

Men neje, kom hit så styr vi upp det där! Och här kan man få typ tio karlar i var :) här mår man ganska bra fast man är ensam också tom!

Men eftersom vi är tillsammans då så kan det ju inte bli bättre liksom! :D <3

och jag såg det med veckorna nu, jag garvade sönder. hahahah

2008-12-04 @ 17:37:43
URL: http://mrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0