Alla <3 dag!

image94

Stod innanför Mallans dörr när hon kom hem :)


Tror ni hon förstod att hon är bland det bästa som finns?
Glad blev hon iaf, tur var väl det.
Chokladhjärta, jordgubbar i en hjärtask, tre rosor, ett kort, två äpplen som det står "i love you" på.
Och lite lösgodis, han iof äta upp halva påsen på G dit, men det gör inget :D

Skickade en hälsning till söta Niklas på rixfm också, och tror ni att dom läste upp den?
JAA, MEN VISST :D 
Hahah.
Skitkul.
Han är den ända Niklas Ekinge i hela sverige, så snacka om att känna sej träffad.
Men eftersom du missade de, så kan du få din hjärtnesdags hälsning här.
Jag tycker om dej!

Malin Berlin, Emma Svensson, Tess Wentzel, Emilie Vojnov, Emelie Elofsson, Sofia Larsson, Sofia Forslund. Anjuli Lundgren, Charlotte Nordling.
Jag älskar er!

Mamma , pappa , syster och Bror.
Ni är något speciellt för mej.  <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hey, ich liebe dich ffs!

2008-02-15 @ 19:59:42
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: Malin

Jag älskar dig!!

2008-02-15 @ 20:49:58
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Vojnov

& jag älskar dig söt! saknar dig gör jag oxå

2008-02-16 @ 10:05:47
Postat av: Emma

Och jag älskar ju dig

2008-02-18 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0