Björn Rosenström.

Helgen var det  Vadstena ochBJÖRN ROSENSTÖM som gällde. Hur i hela friden kan en 35-40 åring vara snygg, alltså jag menar SNYGG!? Sådär så man LÄTT kan bli lite små kär!! du vet?
förutom alla jävla kobönder så var det as bra.
Slarviga var dom också, kasktade bankkort runt sej som om de vore skräp. Fast det vare ju iof. :/  :P
Hemresan var det längsta jag vart med om.
Sterion slutade fungera och GISSA VAD?! Malin och Emma sjöng. Alltså. . . ni vet inte hur det känns efter en timmes sjungandes!! 

Måste bara berätta en så sjukt irriterande sak. . .   vi hade lyssnat på Magnus Uggla i två och en halv timme när vi åkte ner dit, och efter en timme var det lite jobbigt att lyssna men man offrade sej för mallans skull,efter två timmar så blev det fan PAIN. Och jag å christian försökte få på radion efter en halv timme lyckades vi, och gissa vad som hände? 
Tror ni inte att den krullhåriga lilla ugglan var på RADION MED. Det var ju bara inte sant!!! Men joo, vissr var de de . . Ville bara skära av mej öronen eller nått! :P
Och på kvällen ville jag skära av mej fötterna, jag dog nästan vilka jävla skavstår. Känner du var ont jag har? eller hade?
Men för att göra en lång historia kort - Det var en hel mysig helg!! :) 



Idag är det måndag och jag har vart AS sur.  Why!? Ingenaning. Det kan bli så ibland!
Jag tror att jag kanske måste sova snart, jag är as trött, like always.



Jag är trött på de här, och allt annat som har med dej att göra ,tror jag. Jag börjar sluta hoppas nu, det blir bara skit av alltihopa iaf. Det var bra som det var, men nu är det inget längre. . . :/  Eller jag vet inte. . .Himla konstigt är de iaf. Jag hatar att jag inte kan nöja mej med lagom.
Jag tycker om dej!


Från en sak till en annan, jag hatar dej din lilla. . . . det finns inga ord för dej! Den mest irriterande jävla människa som existerar på denna jord! Du får mej att känna mej så fruktansvärt bra, det är iof en bra sak. Finns ingen så dålig person som du, ingen som jag träffat än iaf.


Jag kanske måste sova snart, är som sagt jätte trött.
Ha det bra hej!



Btw. så köpte vi jätte fina tröjor med Björta på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha, vi sjöng så jävla snyggt :D
du sa inget ju, hahahah.

2008-02-19 @ 13:19:27
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0