Det går bara inte.

Jag vill få ut mina känslor och tankar här. Men nu vet jag inte hur många ggr jag har suddag och skrivit. Det funkar inte. Det blir bara svamel.
Kan jag få åka härfrån nu?  Till götegorg? thailand? vart fan som helst. Jag vill inte vara kvar i Uppsala.
Jag hatar det här stället. Jag får ångest av att vara kvar här.
Var ända dag samma sak. dag in å sag ut.
 När fan ska det hända nått?
Ju mer du inte vill ha mej ju mer ska jag ha dej.
Ju mindre du tycker om mej ju mer tycker jag om dej!
Och TRO MEJ. Jag vill välja att inte göra det, och kunde man välja skulle jag välja att stryka ett streck över det här och bara skita i allt. Glömma att jag ens träffat dej.
Jag visste engetligen någonstans att det skulle bli såhär, jag menar, JAG var ju inblandad. Då går det mesta åt H-vete!
haha. Jaa, jag kan inte så för att jag är så himla deprimerad över det här. Eller sur, arg kanske? Vette fan vad jag är.
Jag vill fan inte tycka om dej!

Där fick jag ut mej lite av tankarna iaf.

Men gud i himelens parader - idag var jag hur som helst med Foppa. Shit vad roligt vi hade. haha.
Den lilla pinglan vill jag tycka om  - och jag fr gör jag!


Dags å sova,
Ha det bra hej!


Kommentarer
Postat av: Fopp

"Låt dig inspireras."
Fopp - "Älskling, vi tar fläskfile till mat idag! "

2008-02-28 @ 16:02:29
URL: http://fjunan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0