Fredag.

Fredag, äntligen fredag. Mest av allt skulle jag vilja somna i hans famn ikväll. Men man kan ju inte få som man vill jämt.  Så det blir till att sova i min undrbara säng istället. 
Imorgon är det Linköping och Björn Rosenstöm som gäller.  Innan det bär av dit har jag lite saker jag skulle behöva göra, åka till graven tex. Fy fan vad jag saknar dej. En dag kanske det slår en att man ALDRIG mer kommer träffa dej, men just för tillfället så går det inte att fatta, inte än.
Över till något helt annat, det kom nya ahlgrens bilar till jobbet idag, sockersura :S eller nått. SÅ JÄVLA GODA. Så ett par påsar slank det allt ner. MEN jag, Åsa å sen alla som smakade delade ju faktikst, så det blev ju inte så mycket kvar till mej ;)

Jag har fått min älskade Mallan till att köpa träningskort nu, så nu ska vi spela badminton (?) eller hur det stavas, gym å en hel massa pass. Beach 08 ;) Snart så.
Eller jaa,  jag kan GRANTERA att de se bättre ut än vad de gör nu.
Hur som helst så kan det här bli himla kul. eller jobbigt?

Nu tror jag att det är dags att tvätta bort sminket och slänga sej i sängen, jag är döds trött.
OCh slå han en signal kanske, om jag orkar. :P Han är iaf söt!
Och gissa vad? jag har kommit på varför jag är så trött
Såhär är det, att pollen och massa annat skit har redan slagit ut, inte konstigt att jag är förkyld å  ögonen rinner med ämna mellanrum och jag är TRÖTT.
Äntligen har jag fått svaret. Jag har faktikst allergi ;) Jag är inte lat!! (A)


Btw. Imorgon är min kära mor på G. ;)



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0