Hitta.

Hahahah. Jag säger bara hitta.se eller kanske eniro. :D  
En av anledningarna till att vi tre är singlar kom vi på igår. Finns inga som är som vi! hahahah.
Streetraicing (?) eller hur det stavas-.  Det var mycket spännande.
En himla rolig fredag med där två nördarna, söta nördar. Mallan och Vojnov.
Min fredag de. Innehöll mycket pinsamheter och skratt.

Idag är det lördag, vaknade 8.35 och tänkte, "faaan nu har jag försovit mej igen"  Men vet du? Det är ju lördag. Så jag kunde vända mej om och somna om, visst gjorde jag de. Vaknade hlav tolv. Åkte ut till pappa för att tvätta bilen, vilket inte behövdes den är lika skitig nu igen.
Drog med mej bror till Gränby för att klicka av det där jävla håret, och nu är de av. Han ser faktiskt ut som 13 nu. :O 
Och nu sitter jag här.
Skulle behöva gå in i duschen. Har lite brottom. Ska kanske ta å parvla mej iväg nu.


Glöm för fan inte bort att du är värdelös. Ditt jävla svin!


Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

FAN VAD GLAD JAG ÄR, HÄSTSVANSEN ÄR TJOCKT MYCKET BORTA OCH DET ÄR TJOCKT JÄVLA SKÖNT, HEJA MIG!

2008-02-23 @ 18:24:12
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0