Hur är detta möjligt?

Vaknade med en dunkade huvudvärk, och tyckte lite extra synd om mej själv. Näsan började rinna och jag tänkte näej, kanske lite bra att ligga kvar i sängen? Men inte då, jag parvlade mej iväg till jobbet. Duktigt va? ;) 
Det måste ju gå över  någon gång. . .   Men nu är klockan tio och lite till, huvudvärken är forfrarande kvar, snoret rinner och är så sjukt trött. Äggstockarna ska jag operera bort, NO MORE MENS NO MORE DÅLIGT HUMÖR. Och ungar det klarar jag mej bra utan. Kan låna Mina änglar ett par timmar ibland, de räcker.
Men bara för att  jag tycker så himla synd om mej själv nu, så när jag kom hem och hade ätit och städat lite så satte jag mej ibilen , hämtade upp Mallan och vi for iväg till ICA maxi för att köpa GODIS :D  MUMMA.  Det var så sjukt gott. Fast Mallan köpte chips såklart.  Vadå tjocka? Inte alls. Gillar bara goda saker!

Jag tror som har starat en cup mot mej. Jag hatar dom! ehm. . . sa jag att jag hatar dom!?
Och dom hatar mej.

Nu har jag ont i magen! Jävla godis! JAg älskar cocosprickar och smarties. Om du hade tänkt överaska mej någon gång. ;)

Dags att sova försjutton.
Men jag vet att jag inte borde, men jag saknar Niklas ;)  De ni!   tihi. 
Ääh. 

God natt!

Kommentarer
Postat av: Vojnov

du är söt ; )

2008-02-23 @ 16:02:27
Postat av: Anonym

hihi. Du med :)

2008-02-23 @ 16:35:11
URL: http://emeeeliiie.blogg.se
Postat av: Ullrika

Men ge dig.. du e ju sjuklig fixerad vid den killen.. vad e det mellan er?

2008-10-08 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0