Kalas.

igår var det kalas hos mallan. Himlans trevligt. 
Det är helt sjukt vad lite dricka kan ställa till med, pinsamma mess, en jävla massa telefonsamtal, pengarna på telefon tog till och med slut :P  haha.
Taxi tanten höll på att garva ihjäl sej när vi ringde, "hej, vi vill åka hem nu"
 Eftersom vi inte fick någon skjus hem!  Sova? på en lördagkväll. . . så jävla moget! :P

Vaknade upp hos Mallan, jag missade bussen för att jag var tvungen att äta av Jimmys kompis mat, gott var det och varmt. Jag mådde INTE bra. Fy sjutton.
Nu blir inte till att dricka nå mer på ett tag, eller ?  haha.


Men nu ska man väl kanske sova lite? vem vill jobba imorgon? INTE jag!
Jag vill kramas ;)  haha.


Ha de bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0