Lördag.

Igår var en väldigt hädelserik dag. Inte min dag för fem öre.  Allt gick snett.
Började med att jag inte fick sova,  skulle vara barnvakt, sen TRÄNA, fy faaan, sen städade jag. Och jag tror fan att varenda ram jag hade hemma med glas på gick sönder. Rottorna hade ätit upp min gäst säng, DOM HADE ÄTIT I TÄCKET, mellan täcker och lakanet, fattar du? Dom kan alltså ha vart i min säng. Jag får inte flytta hem heller!
som grädde på moset så fick jag inte prata med . . . . . . heller.  Så inte ikväll heller, tack! Sen så somnade jag med datorn iknät typ och vaknde för ett tag sen av att systeryster ringde.
Hon fyller år imorgon, 27 år :P   Så nu hade jag tänkt att prvla mej upp och köpa present till henne och åka dit idag å fira henne lite. Ska få träffa pojkarna och nelly :) Kul kul.
Ska du själv göra ?

Jag tror inte att den här ringen passar så bra för mej. Mitt humör är ju helt sjukt dåligt JÄMT!
Nääh men ha de bra då. Hej!

Btw. Tack för hjälpen igår Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0