Varför skulle jag vara det?! :O

NÄEJ!!! Jag är inte arg,  irriterad eller ledsen.
Varför i helvete skulle jag vara det?!
1. FITT FRISÖR! Jag är korthårig!
2. GUBBJÄVEL! DÖDA för helvete!
3. kan FAAAAninte rå för att jag tycker om dej.
4. kan det vara fredag nu? jag orkar inte gå upp.
5. Jag hatar att jobba!
6. Varför i helvete är jag trött jämt. Spelar ingen roll vilket tid på dygnet det än är. 
7. INERNET ÄR DET VÄRSTA JAG VET. Det funkar inte. Jag ville ju lägga upp bilder på snuffsan.
 Men jaa, jag får väl behålla denna 4månaders skönhet för mej själv d¨å.
Att något så liter kan betyda så mycket.  
8. Det finns ingen åtta idag.
Nu ska jag sova. Klockan är ju fan tjugo i elva, såhär sent får jag inte vara uppe.



DU?!
Så fort jag ser dej imorgon ditt jävla äckel så kommer jag börja spy eller nått.
Du är ful och äcklig så du kan dra.
Gubbäckel!
Herr - jag är så bra på allt och kan allt!
Jag hatar dej!






ha de bra hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0