Äventyr.

Jaa, äventyr som heter duga. Hahaha.
Jag + kristin + karta = jaa, ni kan ju räkna ut själva :D

" Oj, vi skulle svänga där. Men oj, där stod det sthlm på den skylten.  MEn? vad gör vi på E4an igen?"
Ungefär så lät det när vi var ute på äventyren idag.
Skulle till Bakarby och vi kom fram. ;)  Haha.
Och ett par Acne jeans fick jag allt med mej hem  :)  Men? passar jag i blåa jeans? :O  Det är frågan. . .:/ 
jajaj... tänker iag inte åka dit å lämna tillbaka dom.

Ni kanske tänker att hittar man dit så hittar man ju hem , bara att ta samma väg igen.. Joo de tänke vi också. hahahahah
Men ikke. Vi fattade inget.
Arlanda, sudsvall - mot Uppsala.
Men ikke. Inte såg vi rondellen heller förän vi var I DEN :D
Den som hade vart med hade fått sej ett gott skratt och en road trip den sent skulle glömma, de fick vi iaf..
 
Jag undrar varför i helvete det måste vara typ 78 filer i sthlm. ? 17 som svänger till höger. 50 som går rakt fram  och 11 åt vänster. Å inte nog med det? skyltarna? Puuh.
JAg är glad att jag överlevde det här!

Dags att kolla lite TV å kanske sova?
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0