Barnvakt

Är det så här det känns att vara ensamstående tre barnsmamma? :O
Då tror jag att det räcker met ETT barn PLUS en pappa.
Dom två största äter godias med jaa... hela huset? Det är godis precis över allt.
Nyss hittade jag dom på toan och stod å splade ner en godis i tyaget :P
vad är det föroligt med det? Dom garvade gärnet iaf när jag kom på dom.
Den minsta ligger å suger p ånappen å stånkar lite. . . :P Säger inte mycket,.
Men innan jag kom p åatt hon var hungrig. Oj vad hon skrek. Det bara stickte i öronen.

Nu ska jag gå  ådamsuga upp alla flinogrona på govlet, plocka upp dumle papper buta BAJSBJÖLJA. Hon kunnde inte ah hållt sej i typ en timme till nääh då... ska göra det när moster emelie är här, som spyr å huklar för minsta lilla.. Jaa. det är abra att tacka och ata emot.
Sen näör syster yster kommer hem så bär det iväg till mamma för att sysselsätta sej lite innan sötnosen kommer hit :)
jag längtar.!

jag längtar också efter min stjärna. så här  länge har vi inte vart i från varandra på jag vet inte hur länge.
hoppas du har super kul :) jag tänker på dej!!!

dags att städa. har kommit på att det är väldigt svårt att vara på tre ställen samtidigt.
den lilla skiker , eddie skiker emelie från sitt rum å linus från sitt.
så  nu ska vi se hur det här kommer gå.
over and  out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0