Dag 4. Och as trött!!!

Det här är inte ett dugg kul... Jag hatar att jobba!!! Det tar livet av mej. . .  43.5 timmar hittils denna vecka. Imponerande vah? :O  De trodde du inte om mej?  ;) 

Har varken tid eller ork till detta nu mera.
Går upp kl. åtta kommer hem kl. 21 tidigast!  Så är det bara att göra nått att äta sen prata lite med sötnosen ;)  Sen sova.
Så de är vad jag ska göra nu, sova. . . Dom andra två sakerna har jag redan hunnit med, de ni ;)  Om ni ville veta kanske.

Jag vill shoppa. Herregud vad jag vill shoppa.  Någon som är på någon dag här framöver?


Btw. Så har min stjrna kommit hem. Och jag träffade henne igår. VAD JAG HAR SAKNAR DEJ!

GODNATT!!!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0