Du kunde inte ens ana va?

Började med en väldigt lååång fredag, kom inte från jobbet förens sju - halv åtta.  Hem till Mallan och äta bröd :P haha. mums.
Sen åkte jag hem för att få min efterlängtade sömn.
Och OM jag sov. . . tio i ett vaknade jag till liv. Sen bar det iväg till gränby med Sofia.
Shoppade lite.
Sen fixade jag själv scanning (?) till mitt ca kort. tretio vuxenpoäng till mej!!
Sen hem och stressa som satan vilket slutade med att jag glömmde mitt dricka hemme. :O  Hur de gick till vet ja inte. . . .
Skulle iaf hem till farfar för att äta middag som senare ledde till förfest hos Mallan vilket slutade med att ja åkte hem å sov. Jag var verkligen slut efter den här jobbar veckan. ojoj.
Men Mallan hade ju kul iaf. .  .
Säger vara TUR att jag å tess åkte till macken. ;)

Idag så vaknade jag kl elva av ett sms av just Mallan ;)
Hon var hungrig. Så jag parvlade mej upp för att åka och hämta henne för att sen åka til Max.
Och M. U. M.S jag ÄLSKAR max.
Sen Gränby, Ö.B, IKEA, gränby igen, Åsa för att fika och sen hem till Mallan.
Allt detta gick på ehm. . .sju timmar. :P
En hel mysig dag med min Stjärna.
Me love!



Faaan! Jag blir så trött. . .
Varför? jag undrar varför?
Svara då?
Ähh. Dra åt helvete!

Ha de bra hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0