En av dom jobbigaste dagarna i mtt liv.

Inte de minsta kul var det.  började med att jag bröt ihop i bilen till mamma. :/ 
Och några ggr på G till kyrkan, mamma fick köra.
I kyrkan. När vi var på väg och skulle sätta ner kistan. När vi fikade och närvi skulle gå å kolla på graven sen igen.
Förövrigt gick det bra.
Smörgåstårtan var äcklig och tårtan inte heller så god.


Såg alldes för kallt ut  för dej att ligga där nere i hålet.
Så jag tänkte, hoppas att du redan är uppe i himlen i värmen.
Matilda frågade varför hon dog. 
Då sa Åsa att Gud behövde en ängel till. 
Låter bara töntigt säkert, men det lät så fint när dom satt å pratade. 
Vet inte, men de finns inte så mycket mer att säga. 
Jag saknar dej! 
Även om jag inte kommer och hälsar på dej vid graven jämt så vet du väll att jag tänker på dej jämt`?


Dags för huvudvärkstabletter och sova. 
Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0