Jag undrar.

Om jag ska skratta eller gråta?  Jag tar livet av mej! Fy faaan!
Jag hatar det. Och jaa.. .
Jag vill inget heldre än att komma upp till dej bland molnen. 

Glömde att berätta för dej att jag drömde om dej för ngon dag sen.
Du satt där med mej, Åsa och pappa och åt lunch. Som vanligt åt du upp mina rester och klagade på hur bortskämda alla vi var och hur bra vi har det.
Igår hittade dom din lista, som inge visste du hade. Gissa om vi alla skämdes som tusan? hahah.
Det var ju lite kul iof.
Vi saknar dej. JAG saknar dej. TÄnker på dej varje dag. Imorgon ska jag tvinga Åsa att åka iväg till din grav med mej.  Då blir du glad va ? :) 
Nu måste jag sova.  Ska jobba med din söner imorgon och jag vill bara skicka upp en av dom till dej och låta ahn  stanna där ett tag, tills han blivit snäll.
Han tar livet av mej.  Önskar jag slapp ta åt mej allt, men jag suger åt mej som en jävla svamp och blir fly förbannad. Och försöka prata med mej? jaa, försöka går ju. . .
Dags att sova igen.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0