Lill Lördag.

Dagen började med att jag var tvungen att åka in och jobba. :/ seeegt som satan.
Sen var jag lite seg så de blev inget Barbaby och shopping idag.  Jag som hade längtat så.
Men på lördag, om inte sötnosen kommer hit, annars på måndag.
Sen efter mitt kära jobb åkte jag hem till mamma en stund, men hon jagade iväg mej lika snabbt typ. :P 
Så jag åkte hem å nu sitter jag här. :) Ska åka till systeryster snart, leka lite med ungarna innan dom ska sova. :)

Sen inför mårgondagen har jag en sån ångest.
Begravning.
Du är verkligen död på rikigt.
Det kommer ta tid för mej att få in i huvudet.
Exakt fyra veckor sen idag.
En månad på lördag.
Tiden går forst.
Snart kommer jag till dej!
Jag längtar!



Over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0