Myspys.

En av dom mysigaste helgerna hittils, och jah har spenderat den med Niklas.
Vi har inte gjort så mycket, mest bara legat här å kramats, kollat på film.
Tönten försökte tvinga mej att kolla på en as läskig film, började nästa gråta DÅ fick jag stänga av :O Ganska taskig.
Sen drog han mej i håret, petade mej i ögat OCH gjorde illa mitt knä. Han är inte så dukgit alla ggr. :P
Men söt, söt som socket ;)  haha. Het med! Ååh. Jag tycker om han! 
Var nästan nyss å lämnade han vid tåget, längtar hefter han redan.

Nu sitter jag här å har precis ätit grillad kyckling å två mackor. As gott om jag får säga det själv.
Ska väl kanske sova nu, imorgon ska jag å Kristin  på äventyr!! ;) 

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0