Nytt år nya möjligheter,

Igår var en himla trevlig och mysig kväll. Vi var några st hemma hos Nettan. Stackarn var sjuk. :/  Inte kul. Men hoppas hon hade kul iaf.
 Väldigt god chamange hade jag, :O  Helt sjukt, jag gillar inte ens de.
Sing star och buzz och massa dricka.
Var väldigt väldigt väldigt full märkte jag när jag kom hem.
Den mysigaste och bästa nyår på länge! :)
Idag har inte vart den bästa dagen direkt,  har mått så himla dåligt måste jag säga.
Har spytt en hel del hela dagen.
Men pappasen ringde och  fråga om jag skulle med och äta på Kina, och vem tackar nej till det? Inte jag ;)
Så bilen in till staden, och mötte upp folket där och det var så sjukt gott.

Har nog inte så mycket mer att skriva skulle jag tro :P 
Ska nog sova lite till nu :)
Ringa bebisen kanske ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jag

NEEEJ inte bebisen =P

2008-01-02 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0