Och måndag.

Måndag igen. . och tio timmars jobb. Duktigt va?
Satt i kassan nästa hela dagen så vad tror ni ligger på orderbänken  kl. 18 nät butiken stängde,  jooo typ ehm... 20 order kanske. VArför i helvete är det ingen som kan jobba på det dära stället för?
Nääh, nu är det dags för syster å jag  att ta över, sparka alla idioter och in med bra männikor som inte är alkolister eller mytomaner.

Jag är så otoligt trött.  Hela tiden.
Går å ororar mej å tänker på saker å stressar hela dagarna. Eller den senaste veckan. Och gissa vad utbränd jag skulle vara efter typ . . två år? eller så kanske man vänjer sej. haha
Faaan, vad lat jag är!

Jag åt sallad nyss, med fetaost och fläskfilé i :) Har du en aning om hur gott du är?
MUMS!!
Måste nog ta med lite till jobbet imorgon!!
Nu ska jag kompensera detta med chips, dip å cola. :D  Sen soooooova!
För vissa har ju et tio timmars dag fram för sej imorgon.
Jag hatar att jobba!!  Visste du de?
Bara 44.5 år kvar till pansion! 

ha de bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0