SVINKALLT!

Jag fryser till döds.  Ligger här med mina mjukisar å tjock tröja PLUS två täcken. Jag fryser.
Och är trött-
trött.
trött
trött
trött
t
r
ö
t
t.
Fattar du att jag är trött?

Imorgon ska jag hem å byta i min säng så jag har nått att längta tills jag kommer hem på lördag /söndag , om jag  ens kommer iväg :/

Men idag då. . . jobbade precis som igår, och dan före de och dan före de och dom andra dagarna före de.
Ungefär.
Det är ju inte så kul.
Jag har ont i magen med. Och näej, det går inte att skita bort. Inte spy heller. Och mensen är över så de är inte de heller.
Det suger att ha ont  magen, jag blir på så dåligt humör.
FÖrsten så började jag med nån slags vitamindrink, eller vad man ska kalla de, beroca. Smakade inte de mnsta gott. Fy sjutton.
Kanske bara jag som är lite kräsen. vem vet.


Som malin skulle ha sagt på att ironiskt sätt, det går bra nu, vinden har vänt!
Nu ska jag prata lite till med dampgreta.
Sen sova. För jag är himla trött. Visste du de?


Ha de bra hej.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, man kan nästan tro att du var trött igår ;D

2008-02-01 @ 13:50:23
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0