Ett år och tolv dagar!

Den 18 Juli 07 föddes min kära blogg.  Den är tråkig nu för tiden. Men finns ju alltid där dom där dagarna när man inte vet om man ska hänga sej i trädet utanför, köra rätt ut i rusningstrafiken, hoppa från hustaket eller så.
Kan vara bra att skriva lite då, iaf för mej. Känns som om jag kan hoppa från taket dagen efter då, skjuta upp de lite. För förr elle senare kommer de där tillbaka. Hur, de vet jag inte.
Sjukt dåligt självöfrtroende, självkänsla = 0, anatar jag! 

För hoppningsvis så kommer de bli mer ljusa dagar - för här slår vi  på stor.
Ska kanske berätta mer sen. '
Dag ett. Torsdag den 31/7-08.
Jag önskar mej själv mycket lycka till!


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0