14 dagar!

YEAH. 14 dagar kvar gott folk!! Gissa till vad?
JOO, min tjugo års dag!! ;) De ni. Häftigt va? :P  De tycker iag jag!!

Så den 5 juli tänkte jag fira den. vill ni vara med så är ni varmt välkommna vill ni inte så får ni inte komma! :)
Om jag ska må som i lördags så, blir de nyktert annars kanske jag kan supa till ordentligt :P
De visar sej helt enkelt.
Tiden går verkligen fort, snart är jag 40 liksom :S
Nääh, nu går livet bara ut för :D
Fast först ska jag på min jordenrunt resa :)


Jag är så fasligt trött, så jag ska nog sova.
Jag önskar att jobbet vore såhär lunt hela tiiden. Fattar ni att vi var klara kl fem idag :O HEEEEEELT otroligt!!
De har nog aldrig hänt, så jaa. . . inte lätt att ligga på Elit nivå .(A)

Ett förbaskat onödigt inlägg, men jag tyckte jag ville skriva lite,  :) 


Btw. niklas :S  Hur länge har de inte gått nu? och ändå cirulerar du i mina tankar dag in å dag ut.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0