Fredag 13!

Imorgon jaa.. För extakt fem år sedan imorgon på fredag den 13 så kom våran alldes underbara Eddie till världen :)
Imorgon blir du stor pojke, mosters älskling. 
Frågan är vad sjutton man ska köpa till en sådan liten?
Han ville ha ett svärd så han kunde svärda med Linus. haha.!  Svärda. :P 

För någora veckor sedan när jag var där så fråga Syrran varför han gick å kliade sej på snoppen hela tiden.
Då svarade han " snoppskinkorna klibbar" Och har ni en endaste aning om hur mycket vi garvade?! hahahahahaha
Så söt våran Eddie.



Nu ska jag väl kanske ta å sova eller nått. Jag är trött som bara den!

Btw. Bland alla 30 000 på lördag lär de vill finnas någon som vill kramas? eller?
God natt!

Kommentarer
Postat av: veronica

Hallå gumman! förlåt att ja inte svarat men de e ju så att ja har försökt bytra bort mina pass som ja jobbar både 5 och 6.. så jävla typiskt och inte en kotte vill byta med mig! Ja blir galen! Men ja ska fortsätta försöka! Hoppet e de sista som lämnar människan vettu;) puss

2008-06-13 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0