Hur ska de här gå.

Måndag, tråkig jävla måndag.
Idag dök jag upp på jobbet halv ett - SKÖÖÖÖÖNT!  Drog ut på läkarbesöket rejält. Men de gick br iaf, inge fel alls. Lite överkänslig bara, mot de mesta om jag får säga de själv.
Först ska man inte äta godis, cola, chips eller massa annat skit.
Sen när man försöker å försöker- Då får man helt plötsligt inte äta thai å kina mat- JAG ÄLSKAR DET. Nu blir jag så in i helvete sur. Vad ska jag äta då`? grönsaker? NÄEJ, för jag får inte äta råa grönsaker utan m¨ste koka som för att magen ska palla. Alltså vad fan är de här`? 
Vi lever fan på 2000- talet, nått måste dom ju kunna göra? De finns ju piller för allt annat - HIT MED ETT MIRAKELPILLER!!

Hur som helst. - Doktorer, läkare, sjuksköterskor. Hm. IN MY ASS.  Är de inte fel diagnos så är de löneökning.
Tyck att jag är en idiot som tycker såhär.
Men ska man behöva sitta på akuten i 5 timmar för att få komma in?! AKUT?!  Ääh.  Gå å lägg er.

 21 dagar kvar!

Nu ska jag sova.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0