Sockervadd!

Igår fyllde världens vackraste ängel år! 77 år! Vi saknar dej! 
När jag ligger å tänker på dej här varje kväll innan jag somnar, så blir ögonen lite tårfyllade med går över ganska snart när jag tänker påalla bra stunder när du levde.
Men varje gång jag kör in på kyrkogården så lossnar någon slags spärr, jag bara gråter å gråter, sådär mycket så man får huvudvärk. 
Igår satt jag på din grav i en halv timme, bara satt där å grät å grät. Och en städniga fråga , varför?, bara för runt runt i huvudet!
Varje dag som går så kommer jag närmare den dagen jag ska få träffa dej igen! Och vad jag ska krama dej!
Jag saknar dej, nå grymt mycket.
Farmor, vet du? Det är bara 19 dagar kvar till jag fyller 20! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0