1 år, matmissbruk, paris hilton

Jag har ju för guds skull glömt bort att berätta att i söndags har hade jag bott hemifrån i ett år. Det är helt sjukt lång tid hörrni. Men tiden har gått fort.
Så nu vet ni de :)

Igår var jag till Mallan och tryckte i mej mat igen, hon å jag måste äta för typ tio pers. :/  hahah
Baugetterna som vart kvar från i söndags, potatisgratäng, korvstroganof och ris. Chockladpudding. Sen  tror jag kanske att de inte var nå mer. JOO! Chips.
Sen åkte jag hem och landade i sängen, var så jävla mätt, nästan så jag spydde.

Idag har jag städat lite, vart till gränby å handlade för 900 spänn :O
NIOHUNDRA SPÄNN.
Nu vill jag ha lön, igen, så jag slipper få ångest över hur mycket jag gör av med.
Jaja. Köpte iaf en parfym, och herregud vad gott den luktade, Paris Hiltons nya.
Nu kommer alla snygginar dras till mej. Så kanske jag slipper åka till Danmark och skaffa barn , om några år.
Fast Emma skulle kidnappa en åt mej, så de kanske löser sej iaf.
Men det kommer säker inte ens behövas nu när jag har min parfym. ;)
Lär ju visa sej liksom :P

Nu ska jag prata lite mer med folket, sen sooooova.  Snart är det fredag!
Vet du vad de betyder? ATT JAG FÅR SOVA DAGEN EFTER!!!!!!!! WOHOW!

Ha de bra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0