Badyfinalen som sagt :P

Hade jätte kuligt. :P  Jag å brudarna satt här å spelade gitar hero, eller hur de stavas, jag var värdelös. Men oj vad roligt de är. :P
Melodifestivalen och björn hann vi med också :P Han är väl för söt?
Vid tio kom pojkarna å hämtade oss å vi tog oss in till staden.  Där vi hade så jävla kul. Etage å terassen var de som stod på listan. 
Det var inte i närheten av förra årets bravader men kul kul kul. Ååh. jag älskar när de är så mycket folk här i stan :P
Inte bara allt vanligt folk :)  


Har suttit hela dagen å spelat gittaren :P  haha.  men inte fan kan jag inte. 
Ska träna lite till sen åka å köpa bilsterio med min far :P  sen åka till m in stjärna å bönan med potatisgratäng :)  haha. TUR att vi inte åt den innan vi gick ut. mallan  dränkte den i vitlök. spännande.

om du hade vart min pojkvän och gjort sådär mot mej så hade jag dödat dej. Men mysig att krama och hångla var ju mysigt. :P 

nu ska jag åka å göda min bönor :) 


ha det bra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0