Blir så jävla trött.

idag har jag funderat mycket. . och en dag så drar jag bara. Kanske inte föralltid, men för en, två tre månader. Stänger av mobilen och bara drar. 
Var enda eviga dag är den andra lik. Boring boring.
Och folker kanske är snälla när dom vet om att man bara drar rätt som de är.
Ska pröva med de. Men inte nu, inte imorgon. Men kanske nästa dag, eller dagen efter de.  Man vet aldrig.


Idag har det inte hänt mycket, idioten var med dum än vanligt, den andra ska vi väl inte ens prata om, jag vill strypa dej.

Btw. middag på fedag? jahaa! (?)   Have fun!



Kan inte rå för att jag är trött jämt.
Dags att sova.
Glöm inte bort att du är värdelös, och illa omtyckt för den du är! Jag hatar dej!
En sak till bara! Malin, min Malin. MIN stjärna, min idol! Jag ogillar inte dej! :) 


Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: mallan

jag ogillar inte dig heller min älskling ;)

2008-03-06 @ 20:54:22
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0