Du håller på att förstöra mitt liv.

Det går inte en enda dag, en enda jävla sekund utan att jag tänker på dej.
Och jag är less på de. typ så less.
 Va faaan! Ska det vara så svårt att bara plocka ut dej ur huvudet och sudda bort dej ur hjärtat och aldrig någonsin tänka  på dej så hjärtat slår dubbla slag, inte tänka på dej överhuvud taget.
Varje gång man dricker så blir det typ 210 ggr värre, varför då undrar jag?
Var tvungen att åka hem igår, ibland går det inte att hålla minen längre. Så jaa.. . det blev till att ligga hemma.
Och det gör mej så jävla arg.
Varför kan man inte bara acceptera det som är å gå vidare? Nej omöjligt. Man ska ligga där och tänka och tänka, på varför, varför, varför? :/ 
Nääh. Jag blir verkligen jätte arg.
Man ska ha de man inte kan få. Hur dum får man bli? Varför inte bara ta det som går att få.
På rikgit så har det här förstört mitt liv, tills jag går vidare. Och de vill jag gör NU! men de går tydligen inte.
Fyfaan! Jag hatar det här. Okej?


I fredags var vi ut, lyckades vara på top hela kvällen, mackan var äcklig som vi köpte, men jag fick kramas. De behövde jag.
Vincent träffade jag på med. WOW. Det var kul. Han är så gullig. hahahaha.
Hem till Mallan på efter fest å jaa.. . kvart i fem klev vi upp ur sängen åsen var de bara att börja om för att fåreda på att kvällen skulle bli en FLOPP, för mej.
Hoppas mina pinglor hade kul, de tror jag :) Dom brukar ha de.
Lite konstigt att dom inte har ringt än å vill till Max  föresten.
Idag är det söndag och behöver inte ha ångest för att de är jobb imorgon. så jävla skönt. Ååh.
Snart fyller Mallan 20. :)  Så ni vet.

Dags att gå å äta snickerskaka och chips.

Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:56:59
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0