Hel kul helg :S

Jag å Emma. Mer behövs nog kanske inte sägas. . . Vi vet att vi är lite mer outveckalde än andra. Att vi ätlar allt till max hela tiden, att vi helt enkelt inte KAN ge fan i er!
Hur som helst. Vi hade ett lååångt samtal idag, och jaa..  Det gav ungeför lika mycket som sist vi pratade. ABSOLUT INGET!
Säger samma saker hela tiden, hur mycket vi än vill så kommer vi aldrig förstå. Så är det bara!
Hur som helst. Den tjejen är så himla bra! Jag tycker om henne! :) 


Igår var jag med Eddie gubben å Mallan. Vi tog en sväng till Gränby. Det var nog allt.
Jag MÅSTE köpa ett par jenas innan min pengar är slut , annars så blir jag skit sur.
Sen åkte jag å lämnade sötungen igen och fortdsatte hem till Mallan för att äta baugette. MUMS.
Halv sov lite på soffan sen bar de iväg till syrran. Och dom var inte lite dragna när jag kom. haha.
Kul var de.
Sen åkte jag hem å sov. :P

Idag har de inte hänt så mycket. :p  Var lite med Mallan och Gränby och plantagen.
Kastade lite sopor med.. 
Snart är det Andra Avenyn och jag som hade hoppast på att ha duschat innan de, fast jag glömde bort det.  Så det får bli efter helt enkelt. :P För den som ville veta.
 dags för att slänga sej tillbax i soffan. Sköööönt!

Btw. Nästa helg är det bandy finalen. Jag har laddat så! Jag är laddad!
Jag tror att vi kanske  har för stora förväntaningar.
Men de gör inget.



Ha det bra hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0