Hold on little girl, show me what he's done to you,

stand up little girl, a broken heart can't be that bad .



Hur kunde jag ens TÄNKA på att de skulle kunna bli nått?
Hur jävla idiotisk får man bli?  Jaa, jag vet inte ja.

Har iaf äntligen fårr svar på varför jag är en tråkig, deprimerad tönt.
Man kan inte bli annat när man blir sårad (?) gång på gång.
Jag lovar att jag inte ska bli kär nå mer, jag menar aldrig mer.
Aldrig ska någon få komma in i mitt liv mer!

Att jag mår såhär är inte ditt fel, kom ihåg de. Jag hoppas på för mycket hela tiden.
Du var ärlig från första början.
Du kan få ta bort mitt nr, min msn och glöm bort vart jag bor.
Glöm mej bara!
Så ska du se att jag glömmer dej med.
Vill jag glömma? faaan.


JAg hatar att det är så jävla fjortis de här.
Skulle jag läsa det här någon annanstans, skulle ja ba " men lilla gumman ryck upp dej å gå vidare"
Jotack.
Nääh.
dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0