Ibland är jag helt sjukt bra!

Joo, tack.. Jag försov mej idag IGEN .  Hur lyckas jag? 
Jag är bra på att sova vet jag iaf.  Och de är SÅ skönt.  Ååh. vad jag längtar tills på lördag. Jag får sova OCH badyfinalen!
Det sämta är att dom har en order på jobbet. Hur i helvete kan man betälla så jävla mycke?! Nördar!
För varje dag som går så hatar jag fler å fler på jobbet. Vilka jävla nötskal! Inte konstigt att man är som man är!
Men jag bor iaf inte i en svinstia. Som luktar amoniak ända ut i trapp huset, eller luktar skit så fort man öppnar munnen. Möjligen på morgonen, men vem gör inte de?
Blää! Ni är vidriga!
Jag undrar varför inte Åsa, pappa, roger lasse, eller någon normal människa får ta över landet?
Alltså, det där huset kommer ruttna.
inte mitt fel!

jaja. Det här var de ju ingen annan än faster åsa som förstod :P
Så över till nått annat.
Jag skulle vilja ha min altan nu, eller snart. . .Så jag kan köpa utemöbler. Och åsa ska komma och göra en rabatt till mej. Kanske måste klippa min häck (?) också- Oj, nu blev de mycket.
Jag kanske ska ta å flytta till en lägenhet. ?
Nääh. Jag trivs kanske här :P
 
Jag måste kanske sova nu, om jag ska lyckas komma i tid imorgon. :P
Fast jag orkar inte jobba. De är INTE min grej. Jag ska skaffa mej en rik pojkvän, som vill försörja mej. HAr gett upp de där med fotbollsfru nu, Det funkar ju inte iaf. :P 


Lämna mej ifred,  Varför vill du inte förstå?


Dags att slänga mej i sängen. 
Ha det bra hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0