Igår jaa.

Började med att Mallbrall ringde och väckte mej kl. halv elva. HALV ELVA på en lördag. Det är liksom inte snällt.
Hur som helst, gick upp städade en massa. Himla fint blev det. :) 
Sen åkte jag och hämtade barnen, lekte med som en HEL dag,  och det räcker gott och väl! Glömmde min plånbok inne på MQ för att dom sprang åt olika håll. Men det finns några bra männiksor i den här verlden trots allt.
Den låg i kassan med allt kvar. :)
köpte godis till bebisarna, åkte till max, inte fan blev dom lungnare för att dom fick som dom ville. Så jag åkte å lämnade dom, lämnade av Vojnov och Mallan sen hem och fixa mej.
Mammsen kom och hämta mej och tillbaka till Mallan :)
Jävlar vilken pingla jag var igår. Snygg som sjutton om jag får säga det själv.
Var på dåligt humör till en början. Sen lossnade de. .. ehm. jag vet när!!!
Sen undrar jag!? Vad fan tror dej att du kan ta rätten att gå å ta  på mej?! Gång på gång.
Ser jag ut som någon som man kan gå å nypa i rumpan ta på brösen? ? Jag bara undrar.
Hjälpte det även med mördar blickar och säger till, nä!
Du borde ha lite vett i skallen. 50 år? Snarare 60. Gubbjävel rent ut sagt!
ÄCKEL. Jag känner mej äcklig! Du är äcklig.
Undrar du inte vad polisen säger om det? Det gör jag.

Nu ska jag gå å tvätta ansiktet och borsta tänerna, sen dags för sömn. Igen!
Har inte gjort annat idag är att legat på mallans soffa.
Måste bara säga, VET NI HUR MYCKET VI HAR ÄTIT IDAG? :O Helt sjukt,
Kolla här. hahahah
Det är ju faktikst bakis dag. ;)

image102




Mums! Ska det vara lite chokladpudding kanske?


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0