Inget Skåne här inte.

Näej inte de. De blir till å sitta hemma, SOVA. Härligt. Har inte större lust att gå ut iden här stan, med det här folket? i don´t think so!! :P

Fredag blir det antagligen middag med pappasen å alla dom + Mallan såklart :P , på kina.  MUMS. Jag längtar.
Vårrullarna och doppa dom i jordnötssåsen,  å kyckling spätten. Ååh. Jag är hungrig!
Lördag sitta hemma å rulla tummarna, söndag och måndag likaså.
Men jag längtar tills jag får sova ut på morgonen.

Nu måste jag sova.
 Btw så har jag kommit ända till femman på gitarren nu. Två låtar kvar där. Sen vet jag inte om de finns  nå mer? en sexa kanske. ingen aning. Har iaf lagt ifrån mej de för ikväll, tänkte att jag skulle kunna sova innan ett inatt. haha.
Ska bara få bort den här datorn med.
Jajaj.
GOD NATT!!
 ( bara två dagar kvar att gå upp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0