Lördag + bandyfinalen + KILLAR + krogen = Kan inte bli bättre!

Vaknade vid sex, kunde inte somna om.
MEN vid sju lyckades jag.
Vaknade nio - halv tio - tio- och halv elva. Då gav jag upp.
Gick upp och fixade lite saker. De är ju faktisk fest här ikväll.
HELT sjuuuuukt mycket folk. (inte)  hahahah
Vi tre som vanligt. Men de ska bli mysigt.
För sen. . . SEN äre stan som gäller.
Har ni en aning om hur ycket killar de är här? :O 
Ååh. jag längtar.
Vem tror att vi har förhöga förväntningar? JAG!!!

Nu ska jag sätta på mej min nya skjortklänning ;) och fixa mej lite för att hämta lillasyster Emma och hennes vän sen bär de av till stan.
Undra när jag var där sist? Jag hatar att jobba. De förstör mitt liv. :P
Men även fast jag inte har tillgång till stades affärer så har jag lyckas göra av med snart . . .mycket pengar.
Jag är rätt bra, trotsallt.

Nästa helg är de skåne, SKÅNE gott folk. hahaha. 
Det kommer bli en resa vi seeeeent kommer glömma. :P
Ni kanske undrar varför i helvete vi ska till skåne?
DÄR bor de hetingar.  Tro mej. ;)

Jag vill dra dej ur min hjärna. Varför ihelvete kan jag inte tänkta på nått annant än dej hela jävla tiden?


Ha det bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0