Mot Åkersberga!

Jaa, och visst kom vi fram gott folk! Bilresan var himla kul, packade som sillar i baksäter  och mallan i  täten sjön vi macken och nalle puh, lite allt möjligt. 
Väl framme, (halv två i natt)   spelade pojkarna gituar hero (?) eller hur det stavas och Pelle trollade. hahahah. typ 100 ggr faktikst! 
Det var himla trevligt i Åkerberga, ungefär lika stort som Storvereta :D 
Ennu en kul nyketer kväll/natt/ morgon.  Jag var hemma i sängen kvart i fem! Bara en 20.5 timmars lång dag!
Vaknade till av att Mallbrall skickade till mej nu vid halv två kanske.
Ska åka och laga mat till stackarn snart ;)  haha.
Ikväll blir det till att sova kanske :P  As tråkig jag vet, men jag har inget att göra.



Jag vill inte höra ett ända ord till om han. Okej?
Det har inte vart nått och kommer aldrig bli nått! Fattar ni?
Blir så jävla trött.
Me try to glömma!
Hur tragist det än låter. hahahah.,
Jag menar hur  många ggr har vi träffas? och jag går å blir kär!
fel fel fel, så jävla fel! 
Men det är ju roligare att äta godiset när man inte får,  om du kanske förstår.
Så tack, inte ett enda jävla ord till om han!


Ha det bra hej!


Tyskland nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0