Vad får jag allt ifrån?

Glllöggen!! haha. Jaaa, Björta säger jag bara. En söt lite filur de där.

Idag har jag jobbat, inte allt för hårt, men jaa... tiden gick alldes för fort. Hann inte ens äta lunch, så halv åtta kommer jag in springandes till mallan med en kasse mat och ber henne laga, Vilket slutade med att JAG , somvanligt, fick laga mat. Inte så onvaligt :P  Vet ni vad hon gjorde? Jaa RÄTT. Satt vid datorn. :P  De är hon rätt bra på den där damen.
Hur som helst, tacos stod på menyn, och gott var det, cola till de sen chips såklart. En fredag kväll hos Mallan utan chips, har de ens hänt? ehm.  Nää!
Vet ni vad vi gjorde sen? Kan du ens tänka dej? hahaha. Joo, vi startade ett band på guitar hero. Det var hur kul som helst. Båda gitarerna på samma gång liksom. hah.
Sen kollade vi på snorungar på de där jag inte kan stava, och herre jesus!!! JAg tycker jag är bra som har klarat de lättaste, dom är huuuuur bra som helst dom små. På guitar hero alltså, om inte de fram gick ordentligt.
Nu är jag helt sjukt trött.
Har iaf duschat och slängt in mina kläder i tvättmaskinen så jag måste vänta tills den är klar, med att sova.

Igår fyllde min kära Tesen 20 hela år.  Gratulationer heting!
På måndag fyller Vonkan 20, den femte   april fyller Foppa 20 ,  den sjätte april fyller Stjärnan 20.
De känns som om de är lite mycket nu.
Så den här helgen blir de till att sova å ta de lungt. Spela en jävla massa gutiar hero, för att sen röja järnet nästa helg. Lär bli himla kul.

Imorgon är det iaf shopping med den bästa i hela världen, nämligen Mallan. :)  Hon hade en  hel lista på kylen.
Sen ska jag ut till min kära syster, möjligen att Mallan och mor ska med ut och gissa vad vi ska göra där? Jooo, spela guitar hero.
Vem kunde gissa de?

äh. Sa jag att jag var trött.?
Vi hörs en annan dag.

Puss i ljumsken heting ;)




Mamma <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin header du har :D

2008-03-28 @ 23:23:59
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0