Enligt mej.

Yeah, om jag fick bestämma skulle helgen vara fem dagar åj obbar veckan två dagar. PERFEKT!
Men nu är de så att jag sällan får som jag vill, så det är tvärt om!
Imorgon är de alltså dags igen, och jag är SÅÅÅÅ taggad. :/   Näej, vet du vad!!

Helgen började mysigt.  :)   VArt visserligen en lång dag¨på jobbet, men  jag åkte hem bytte kläder å for in till staden igen,  köpte kebab till folket och sen vidare till stadsparken för att äta. Det var HUR mysigt som helst, med ddet ögongodiset. . jag menar, jag hade stått ut på jobbet om jag fick kolla på nått sådant varje dag. MUMS.
Ni vet när man ser personen så pirrar de i hela kroppen å man känner hur generad man blir?
Så söt är denna människa!! 
Om jag inte var så bra å att skrämma iväg personen ifråga så jaa.
MEN man kan inte alltid få som man vill uppenbarligen.
Hur som helst så blev de kyligt ute så vi drog oss vidare till baren baren för ännu mer dricka.
Det gick inte att sluta glo, bokstavligen glo på detta vackra under!!  
Efter ett tag så åkte alla hem till sitt å de blev lördag och min underbara vän Sofia hämtade mej för här skulle shoppas de ena å de andra, dricka varför allt.
Lördagen skulle eller bestid av en grillfest. Det var grymt mysigt. Om inte min mobil dött så hade den kunnat sluta mysigt med.
MEN som sagt, man kan inte alltid få som man vill. . .
Om de nu inte var så att detta under flyttar - till Norge - om en vecka skulle jag inte ha så brottom.
Egnteligen skulle jag inte bry mej överhuvudtaget. Jag menar, männikan flyttar ju faktiskt. 
Vaknade iaf i morse kl sju av att jag höll på att kräkas ner hela sängen. Inte så mysigt.
så från sju till tio var min bästa vän toan!!  Hur kom de sej undrar jag?! JAg syr inte allt för ofta. :P
Annars har jag å Mallan legt ute på gräsmattan med våra nya picknick mattor :D

Nu ska jag kanske gå ut eller slänga mej i soffan för kolla på tv, snart dags att gå upp igen, för en härlig jobbar vecka!!

Ni skulle ha sett ögongodisets kropp btw. BRUN, :O  å så fin!! RÅKADE kolla lite extra mycket när pojken skulle låna ut tjocktröjan.

Jääjää.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0