Helt jävla otroligt.

Mitt psyke klarar inte av att vara på mitt jobb!  De går inte en ända dag utan att jag håller på att sprängas av ilska.
Idag för att bara ge ett exempel, vi är ivanliga fall MINST fyra st som, två som gör dagens order och två morgondagens.
OCh gissa? Mendans dom andra gjorde både de ena och de andra så fick JAG ta hand om allt, plus min egen avdelning. :S  Hur tänkte dom där?
Mellan två och fem ( när telefonerna ringer som mest) fick jag springa där, min pappa med iof men han räknas inte för han åmade sej mest för att han hade ont i magen, de får han väll ha. MEN VART FAAAAN var dom andra? Jag bara undrar?  Så halv nio var jag hemma idag, han med en rikigt snabbis på gränby sen for de iväg hemmåt. Å jaa, hela två timmar har jag var  hemma och jag är dödens, så sjukt trött . Ska nog söka jobb på city mail, då får man vara ute heeela dagarna, så de blir sommarjobb :D
 
I måndags hände de nog inget specielt? Men igår Tisdag, så åkte jag och min Kära MAMMI och åt på Kina, mumma. Jag åt en himla massa, ååh vad jag älskar den restaurangen. Hoppas jag kan lura dit pappi i helgen. ;)

Jag kom på världens bästa mors-dag-present idag. Vet inte om mammi har hittat till min blogg så jag kan inte säga här, men jag tror hon kommer uppskatta de iaf :)  Hoppas de :P
Ibland blir jag så förvånad över mej själv, undra hur jag kom på den här idén?

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0