Inte så mycket mer än, helgen!

Då börjar ännu en helg glida mot sitt slut., en nykter helg. Rätt stolt över mej själv.
Skjusade in min söta Tesen, hennes Kusin och hennes vän till Bettan efter våran middag.
Mysigt värre. :)   Åkte hem å somnade rätt fort.
Vaknade kl. nio på lördagen :O  När jag för en gångs skull får sova så kan man inte sova? jääjää
Gick upp och duschade åt frukost och snyggade till mej för att gå å dop. Det var min kunsin Jennys ILON som döpres, himla söt lite unge :)
Vi åt gott, kollade när dom öppnade presenter sen bar det iväg hemåt.   Bytte om och sen iväg till farfar för middag :)  Roger, Keo, Åsa Farfar och mammasen. 
Grillad fläskfilé å färskotatis - fruktsallad efter de. Mums.
Klev innanför min dörr elva tror jag. - Blev så himla trött av att bara se röran med salla kläder ÖVERALLT ölbukar, cider å jaa, gud vet vad de var. Låsades inte se å slänge mej på soffan för att kolla på TV - å somnande!
Vaknade vid fyra gick å la mej isängen å vaknade här kl. tolv. Himla skööönt!!
Förflyttade mej till soffan och där har jag legat. Jag älskar att inte göra nått. 
Men nu kan jag inte förneka för mej själv längre att de ser ut som en svinstia - städa eller gå ut ? Fattar ni hur stökigt de är om jag JAG överväger att gå ut stället? hmm...



Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0