Onsdag! De du.

Varför i helvete har jag så ont i magen? Den bubblar å låter å drar. :S  Och näej de hjäler inte att gå å toa.

Hur som helst var de en sjuuuukt lång dag på jobbet idag, var hemma halv nio :O Shit alltså. Dom BARA äääälskar mej. Medan jag helst av allt bara vill åka hem heeela tiden!!  Eller göra massa saker.
Igår smet jag iväg för att vaxa benen, äntligen! Himla skönt är de nu.  :P
Hon var med barn också, heregud. Skulle ha vilken dag som helst, hon som vaxade mej alltså.
Men jag kan inte minnas att hon var stor sist jag var där. :S  Hur som helst, gulligt är hon. 
Beställde även en ansiktsbehandling, de ska bli skönt. Göra sej lite fräch inför sommaren åså :)

Kryssningen är nog så gott som bokad nu, 30 / 5 bär de av, vet du var de bästa är!? MALLAN ÄR 20. Vi kan ta me oss hem :O haha. cooooolt!!
Fågan är ? Finns de några snyggingar å båten? Jag hoppas de!

Imorgon är de tordag sen fredag å HELG. Skönt värre. Så ska jag soooova.

Ska jag nog göra nu med sörru du.

Vonkan. - I miss you!!

Over an out.

Kommentarer
Postat av: veronica aka lilleman

Du är så söt:D MAn blir glad av att läsa dina inlägg!

2008-05-09 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0