Strömavbrott

 . . hade jag när jag kom hem!! Inte en ända lampa funkade, kylen var svart, funkade inte att spola på toan, batteriet på min kära dator dog, telefonen HÖLL på att dö, ingen TV , ingen sterio !
Så här låg jag med ca 50 värmeljus och såg bateriet på telefon bli mindre och mindre. . jaa.. Kollade i taket helt enkelt. Herrejesus vad beroende man är av el. :S  Kallt hann de bli med!
SEN SÅ, äntligen kom de tillbaka så jag började kolla på "alla älskar alice". Älskar den filmen.
Sen ringde min stjärna så jag åkte å hämtade dom MITT ute i ingestans ungefär. Åkte fel två ggr hann jag med också.  Fick med oss en rikigt heting i bilen, mumma ;)  Jag vet vart du bor!! ( nästan)
Sen ville flickorna gtill max så vi tog ens väng dit med.
Tidigare på dagen var vi hos min kära kusse som fylde 18, de var rikigt trevligt :) åt gott och pratade en massa.
Kollade lite på sommarkrysset sen bar de iväg hemmåt till mitt ström lös hem!
OCh efter dagen bravader så sitter jag nu här MED ström och halv sover. Dags att sova :)
over and out.


Kommentarer
Postat av: veronica

hej babe! ja kommer gärna till uppsala när som helst!

2008-05-22 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0