Valborg.

Dagen började med massa jobb, men  det gick bra.  :)  Tiden gick fort.
Åkte till gränby och köpte en svart jacka (?)  eller nått.
Sen hem och börja städa och städa och laga mat. Folket skulle komma kl sex, tjugo i sex hoppade jag in i duschen . :S  Jag har aldrig vart så bra på att passa tider.
JAg var verkligen iNTE  taggad för den här kvällen. Men folket började ramla in.
Eric och Viktor fick vara grillpojkarna :D     Var väl inte meningen att dom skulle behöva grilla allt, men så blev de. . .Allt utom Mallans :P 
Det var verkligen jätte trevligt, så jag kunde inte hålla mej från att dricka lite jag med, sen så helt plötsligt var all dricka slut vilket slutade i att Emelie själv var AS packad verkligen. Jääjää. På min ensamma efterfest hittade jag en cider ifrysen den var så himla god! Verkligen svin kall. MUMS. Tzatsiki och Viktors bröd och chips med dip. Jävligt gott.
Höll visseligen  på att somna sittandes. :S  Så jag drog men till sängen och måste ha somnat på två sekunder. Ungefärså :P

Nu sitter jag här å väntar på min kära mor, vi ska åka till min syster och äta lite :)
Och jag mår verkligen bra idag, jag menar inget bakis. Så himla skönt.

Tack alla för en underbar Valborg :) 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0