Kan verkligen inte sova.

Lördagen bestod av mycket festligheter ;)
Började med en förbannat trött jag, var inte riktigt med efter tidsomställningarna.
Parvlade mej upp och hämtade bror för att åka och fira lilla Nelly som fyllde ett år. Stooora damen! Våran prinsessa.
Fikade en massa.
Sen bar de iväg in mot stan för mej, skulle ju faktiskt åka och kolla på Björn Gustavsson.  Det lilla charmtrollet.
Fast roligast var nog Özz. eller? Jätte svårt. :P

Hur som helst så gick vi ut och åt efteråt, Malin, Emma, Charlotte och jag. Himla trevligt.
Sen gick vi ut. Och vart, jaa. . .JAg skämms!!!!!!! Skämms så in i helvete. People.
Och vet ni?! Gissa som fick nr ett på jackbrickan? Joo, jag! Fattar ni att de inte var en ända människa där inne förutom oss, HALV TIO PÅ KVÄLLEN. De där gör jag inte om. fy bubblan!
Fast vi hade nog ganska kul? eller? ehm. . jag tror de! :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0